Direktlänk till inlägg 5 februari 2008

Fick ett sms...

Av Miss Miller - 5 februari 2008 08:55

Fick ett sms på morgonen där det stod... 

...i fredags när jag var på bolaget och betalade skatt så kom jag ut och fick se en snut stå och skriva parkeringsböter. Jag sa åt honom att vara schysst och riva lappen. Jag var ju bara inne i 7 minuter. Men han skrev vidare. Då sa jag åt honom att ha lite medkänsla, men han lappade ändå. Så jag kallade honom skitstövel, då skrev han ut en till!!! Ja sa- Va f** gör du? Jäv*a grisj***l... Då flinade han och började skriva ut en tredje...Har inte ni sv*n annat att göra... Då kom det en till... Vad jag sedan kallade honom går inte att beskriva i ord, men efter 10 minuter satt en halv telefonkatalog på vindrutan. Då tänkte jag: Va f*n, lite kul ska man ju ha på en fredag. Sen gick jag bort till min egen bil...


Ciao.

 
 
Ingen bild

Monica

5 februari 2008 11:03

Hahah
Sicken luring du e da! ;-)
Stackar'n som fick alla lappar..
hoppas de va nån du känner som
har gjort nåt dumt mot dej nån gång!
Skoj iallafall..
'Tjing & Kramisar

 
Ingen bild

Tess

5 februari 2008 13:46

Hejsan...

Ja det är ju inte jag som gjort det, fick det i sms form på morgonen. Ser att jag skrivit lite otydligt...

Tjing

 
Ingen bild

Monica

6 februari 2008 13:49

Hahah..
ja som trodde de va du som va så lurig ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miss Miller - 25 mars 2009 10:58

Jisses vad tiden bara rasar iväg på dagarna, har inte hunnit vara in här på vääldigt länge nu...   Här uppe i norr lyser solen och snön börjar sakta men säkert tina bort. Hundarna ligger och solar i snön och njuter av värmen, hästarna sover ute i sol...

Av Miss Miller - 27 februari 2009 19:18

Börjar väl med gårdagens trav i Boden. Daler hoppade tyvärr, kusk och häst var inte riktigt överrens. Han är ju inte så lättkörd lilla Daler. Lira då, ja lilla Lira Launcher med sina små hyss i planeten. Hon är ju grön och svammlar mycket i värmning ...

Av Miss Miller - 20 februari 2009 14:52

Idag har Nisse gått intervaller på isen. Känns dunderfin förutom karlederna bak. Försöker hålla mjukt med kådsalva men nu har han dessutom fått sprickor båda bak på ballarna. Blir inte klok på detta, stackars häst han blödde när vi kom in efter passe...

Av Miss Miller - 12 februari 2009 09:30

Vädret är helt underbart idag, strålande sol minus 25 grader. Gruvar mig för morgondagen men det går säkert bra... Junior ska linas idag, Peppo och Nisse har vilodag= vilodag för mig :) Ska ut med hundarna nu en sväng, dom är inte alltför sugna på lå...

Av Miss Miller - 11 februari 2009 08:27

Vilka härliga dagar det är nu med strålande sol, glittrande snö och bitande kyla :) Fotade lite igår men har nu ställt om kameran då bilderna inte var till belåtenhet så jag tänker fota lite idag också i det vackra vädret.   Nisse ska gå sina interv...

Ovido - Quiz & Flashcards