Alla inlägg den 9 november 2007

Av Miss Miller - 9 november 2007 17:50

Vaknade upp på morgonen och var förberedd på att gården snöat igen... men till min förvåning stod regnet som spön i backen! Sicken vinter... Tog som vanligt en lång skogs promenad med hundarna, min mor och hennes bufflar (golden r.) följde med som vanligt... same procedure as last... innan det var färdigt var det bara jag och min mor kvar i skogen och våra kära hundar var puts väck... haha inte bara mina finnar som smet denna gång. Nåja min mor har sagt åt mig att släppa kontrollen dom kommer tillbaka... Jaja denna gång tänkte jag att nu släpper jag kontrollen dom kommer, jo visst gjorde dom det efter en promenad på två timmar. Genomblöt och lite less så kopplade jag mina vildar och vi fortsatte promenaden i jakt på lill Harry, den lilla buffeln i gänget på 5 månader... ingen Harry så långt ögat kunde nå. Efter många om och men hamnade vi på gården och där satt den lilla och viftade på svansen. Slutet gott, allting gott ;-)


Och kom ihåg att släppa kontrollen!

Ovido - Quiz & Flashcards