Alla inlägg den 29 november 2007

Av Miss Miller - 29 november 2007 08:04

Blir f**b** när man bollas fram och tillbaka och ingen vill ta på sig ansvaret för fel som skett. Fick min lönespec och såg direkt att det inte stämmde. Hade fått kvälls ob men inte natt ob. Ringer till lönekontoret där just hon som jag måste prata med träffas åter torsdag, jaja tänkte jag nog kan jag vänta. Ringer åter nu idag och får meddelat att hon träffas åter på måndag. Va sa jag sist jag ringde skulle hon vara tillbaka idag. Ja det är möjligt får jag till svar men nu är hon på planeringsdagar. Jamen det måste finnas någon annan jag kan prata med. Nej säger kvinnan i växeln. Men envis som jag är så gav jag mig inte. Fick efter många om och men prata med en kvinna vid namn Maja. Jag förklarar problemet och blir snabbt avbruten och får till svar att det är inte vi som gjort fel. Det är bemanningsenheten! VA! Sitter dom och skriver ut min lönespec?? Ja alltså dom fyller i timmarna... jo men sa jag timmarna stämmer det är ob tillägget som saknas. Det får du ta med bemanningen fick jag till svar.


Jaja jag tar och ringer bemanningen och får till svar att jag kan inget göra förrän den 7.e Men snälla nån sa jag nu är det ni som felat, inte jag nu får ni tack vackert rätta till misstaget. Fel kan alla göra så inte för det men jag åker till skåne på måndag och sedan vidare till Tyskland och har ingen möjlighet att ringa. Tyvärr får jag till svar det är Åsa du ska tala med...


Ja jag säger då bara det, Boden kommun.


Ciao.

Ovido - Quiz & Flashcards