Alla inlägg den 29 september 2008

Av Miss Miller - 29 september 2008 17:14

Ja så har man skumpat lite häst idag då. Nisse har fått en låång promenad vid sjön, härligt i solskenet. Sedan fick han gå ut i hagen och äta lite mat, reta Simsa och njuta av solskenet :)


Peppade Peppo fick göra av med lite energi i hagen innan hans pass. Blev ett dressyrpass idag. Var jätte fin och väldigt studsbollig ;) Så då beslöt jag att Peppo skulle få börja arbeta lite hårdare. Resultat, nja vet inte om det gav något resultat, var fortfarande Mr studsboll när vi knatade in i stallet... nåja det är hans personlighet och den tänker jag inte ändra...


Gor var fin i sina ben idag efter gårdagens lilla olycka, var däremot stel och styv i musklerna...


Har vart på en underbar tur med hundarna uppe i skogen så nu är dom nöjda för en stund iaf. I skrivande stund ligger Nallis och sover på 'sitt' skrivbord (folk tycker säkert jag är knäpp som låter honom sova där men det bjuder jag på), Lizzan sover i sin röda sametsfåtölj... Och jag halvsover snart framför datorn så nu är det bara slänga sig i tvätten efter dagens aktiviteter ;)


Ciao.

Ovido - Quiz & Flashcards