Alla inlägg den 16 december 2007

Av Miss Miller - 16 december 2007 17:07

Skyndade för att hinna fota ute i solen men tji fick jag för den gömde sig när jag kom ut till föräldrarna... snopet, som jag stressade... nåja det blev en massa foton iaf som ligger på pixbox om ni går in på Peppelino i mina länkar...


Gick en eftermiddags tur med hundarna i det underbara vädret... släppte kontrollen som vanligt nuförtiden ;-)


Dom drog som streck, kom tillbaka, drog som streck, kom tillbaka, drog som streck, nalle kom tillbaka... Lizzan hade hittat igen den gamla ekorren...suck... nåja beslöt att gå hem och hämta bilen, det jag gjorde och sedan började plumsandet in i urskogen i stor stövlarna... svettigt blev det... Lizzan hade haft ståndskall i ca 20 minuter på den stackars ekorren och hade inte en tanke på att komma när matte ropade... väl framme kopplade jag lilla kråkan och började plumsandet tillbaka till bilen... tiken var helnöjd och tyckte nog att vi hade det riktigt trevligt i djupsnön :-)


Dessa små finnspetsar, jag säger då bara det...


Ha de.

Av Miss Miller - 16 december 2007 11:57

Det är helt fantastiskt ute, solen tittar fram på himlen som är helt moln fri och det är 4,5 grader varmt ute... Måste ut med kameran och hundarna innan solen försvinner... Pållarna myser i hagen utan täcken :-)... sen blir det arbete med Pepper i em.


Återkommer med bild sen... Håll till godo med en annan vacker bild jag fått i ett mail...

Ovido - Quiz & Flashcards